Ny blogg.

06.02.09, kl. 22:00 | Publisert i Oppdateringer | Legg igjen en kommentar

Nå har jeg fiksa ny blogg, eller rette sakt, lært hvordan wordpress funker :) Takk Maria! <3

Akkurat nå er Maria på besøk, Linda har lakt seg, og Terje er på bandøvelse til UKM eller noe.

Jeg gleder meg masse til i morgen; Drikke. For en gangs skyld blir det ordentlig fest her. En del folk liksom :D Jeg har litt sommerfugler i magen. Så gleder jeg meg til å pynte meg og bruke de nye skoa! =D

Maria farga forresten håret mitt i dag. Nå er det flott. Svart og så og si hvitt. Jeg liker det! :’D

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

