Tid for fest.

07.02.09, kl. 18:31 | Publisert i Helg | Legg igjen en kommentar

Når helga nærmer seg synes det på kjøleskapet vårt:

Helgens kjøleskap.

Innhold:

  • 4 forskjellige flasker drink mix
  • 3 store sprite
  • 2 appelsinjuice + 3-4 små appelsinjuice
  • 2 x 6pak eplecider + 5 pærecider (skal deles på 3 personer altså!)
  • 1 pakke melk, til dagen derpå xD

I kveld skal bli en flott kveld!  Jeg gleder meg. Og skal gå med mine nye sko med 15 cm hæl. For evnt nye følgere eller andre som ikke har sett de:

Mine elskede sko!

Mine elskede sko!

Er ikke sikker på hva annet jeg skal bruke da.. Men finner ut. Skal straks hive i meg noe mat, så skal jeg fikse meg :)

Vært mange timer å sett på UKM. Hvor mine kjæres band spilte. Funny!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

