økonomiske problemer?

12.02.09, kl. 17:46 | Publisert i Økonomi, Gjøremål, KJÆRESTEN, Venner | 2 kommentarer

Vi har fortsatt null internett. Men for tiden frister det veldig å fikse et eget ja! men det tar sikkert litt tid, siden vi ikke har mer penger enn det vi trenger til mat for tiden, selvom jeg fikk resten av desemberlønna i dag; 269kr xD Får pengene maria skylder meg etter helga da, og det er en del så skal nok overleve. Og mamma setter over penger til å fylle på busskortet.

Maria reiste i går kveld. Lang togtur på henne, men tror hun overlevde x] Tipper hun kommer tilbake i midten av Mars, for å være med salte ;D Linda er heldigvis ikke sur lengre, og det er enda godt da :) Liker ikke når folk er sure på meg.

Ellers så tror jeg jeg blir å reise hjem til Nord-Norge den 16.-23. mars :) Skulle egentlig i påsken, men det er så mye dyrere, så blir heller en tur før påsken. Og ikke lengre enn en uke, for jeg tror jeg kommer til å savne Terje så ALT for mye <3 Klarer meg ikke uten han :D

Lurer på hva jeg skal finne på når jeg kommer hjem, internett funker ikke, og terje skal ikke være med hjem. må lage middag til meg selv, det blir ikke så kjekt. Kanskje jeg kan sette på en film eller noe. Og rydde i klærne mine eller noe, for det trengs. Kanskje spille litt sims 2? :D Får se.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. rydd i klærne dine! det er litt gøy :p det blir så fint når du er ferdig.

  2. oooh. Nord- Norge ;D
    Kansje jeg må ta meg en tur til Harstad da ? :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

