Hår og annet.

23.02.09, kl. 16:38 | Publisert i Økonomi, Hår, KJÆRESTEN, Oppdateringer, Reiser, Venner | Legg igjen en kommentar

Wow, nå er det vist en stund siden sist jeg skreiv her ser jeg. Men blir sånn når man ikke har internett. Suger noe helt forjævlig!

Skjer ikke så veldig mye her i Stavanger for tiden da. Eneste er at jeg har null penger for tiden. Og Nav bruker lang tid. Må innom der i morgen med noe papirer de må ha i tillegg. MAS. That’s all I have to say. Æsj.

I dag oppdaga jeg har håret mitt begynnerå få en fin lengre. I like it! Men svartfargen i det begynner å forsvinne, selvom den liksom skulle være permanent. Den begynner å bli sånn brunrødishopplegg. Merkelig. Men jeg liker det litt det også da :)

Hair.

Hair.

More Hair.

More Hair.

Eneste jeg ikke liker med det er at det tydelivis er lengre på den ene siden enn den andre. Og det andre jeg ikke liker er at Helene har ganske likt. Bortsett fra at hun bare har panneluggen og litt hår framme på sidenene svart, mens jeg har halve panneluggen og rundt hele hodet liksom :)
Må bare si det – JEG FARGA MITT SÅNN FØR HUN GJORDE DET! Og jeg viste ikke at hu skulle gjøre det heller. Eller at hu gjorde det rett etter meg. Dessverre kom hun meg i forveien med å legge ut bilder på nettby osv. (Men det er BARE fordi jeg ikke har internett å kan gjøre det selv..!)

Ellers reiser jeg en tur til Bergen på onsdag. Det skal bli ganske rart tror jeg. Skal være sammen med Tante & Hilmar, Trond er borte ser du. Og de betaler turen for meg! =D Skal møte Marta på torsdag, hu er der på vinterferie. Gleder meg til å se hu igjen! Så skal jeg sikkert møte Christine. Og kanskje klikki, hvis han gidder..?!

Datoene for nord-norge turen er også satt nå, hvis jeg ikke har skrevet det før? 16.-23.mars! Gleder meg til å se mamma og alle igjen. Men gruer meg til å være vekke fra Terje en uke. Vi er skikkelig avhengige av hverandre <3 Og det å være vekke fra hverandre bare 1 dag er skikkelig tungt o.O Men jeg liker det også da! <3 At vi savner hverandte så mye liksom! :D

Prøvde forresten 3 fine topper på h&m i dag. Dessverre har jeg ikke penger til å kjøpe noe. Og det sugde bare enda mer når jeg fant ut hvor fine alle 3 var på :( Gidder ikke finne bilder av det da. Men. EN DAG!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

