Kosekveld!

24.02.09, kl. 16:53 | Publisert i Økonomi, Gjøremål, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat | Legg igjen en kommentar

I dag har vært litt stress egentlig. Først GIKK vi til Nav kontoret vi egentlig hører til, det tar sånn 15-20 minutter. Når vi kom der var det som vi trodde, de sendte oss bare videre til det andre nav kontoet, som vanlig. Vi gikk til sentrum, innom bussterminalen, hvor Terje måtte spørre om hvor han kunne finne sekken han glemte på bussen her om dagen. Han fikk ett nummer, han enda ikke har ringt. Så tok vi bussen til det andre nav kontoert. Fikk skrevet ut alle tinga jeg trengte fra nettbanken, og i tillegg levert selvangivelsen for 2007 som de måtte ha. Vi snakka med saksbehandler, og jeg drakk litt kakao. Jeg elsker GRATIS ting, så klarte ikke la være. Så tok vi bussen videre til Sandnes, gikk innom rema, kjøpte tyggi og tannkrem. Så gikk vi til den ungdomscafèen vi bruker henge på. Her sitter vi enda. Terje spiller Fifa med en dude, og dere ser jo hva jeg gjør ;) Vi venter egentlig bare på at en kompis av Terje skal komme her med toalettmappen som Terje glemte hos han her en dag.

Jeg gleder meg til i kveld! Vi skal bestille pizza fra peppes, peppes filmdeal faktisk ;D Filmen vi skal ha er The Strangers, men vet ikke hvordan pizza det blir enda da. Må ta oss råd til å ha det LITT koselig siden jeg reiser til Bergen, og vi ikke skal se hverandre på sånn 2-3 dager =o hihi <3 I kveld skal nok bli koselig! <3

Peppes Pizza!thestranger

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

