Bergen.

25.02.09, kl. 21:32 | Publisert i KJÆRESTEN, oppskrifter/mat, Reiser | Legg igjen en kommentar

Etter en lang busstur, fra klokken 13.45 -19.15, er jeg endelig kommet fram til min tante i Bergen :) Måtte vente nesten en time på 71 bussen, fra sentrum og ut til der tante bor, alene i regnet, det var ikke så koselig, men jeg overlevde.

I løpe av turen lærte jeg at jeg IKKE skal kjøpe mat på ferger igjen, ever! Kjøpte ett horn med ost & skinke og en grønn iste, og det kom på 78 kr o.O Skjønner ikke hvordan det er mulig..

Er rart å være tilbake i Bergen egentlig. Og det er sinnsykt rart å høre alle snakke bergenskt rundt meg igjen. Var uvant. Er liksom endelig blitt vant til Stavangersk. Jeg tror jeg kommer til å bli dialektforvirra etterhvert som jeg blir eldre. Man tar jo alltid opp tonefall (litt hvertfall) og ord fra de stedene man bor, så jeg blir sånn fin blanding av nordnorsk, bergenskt og stavangersk. Stress.

Ellers har jeg ikke så mye å melde. Fikk kjøttboller og nudler til middag, lenge siden jeg har spist. Hilmar har en hysterisk morsom måte å komme seg fram på, og det er merkelig å være vekke fra Terje. Jeg savner han, men heldigvis ikke så mye at det gjør vondt. Gleder meg til å snakke med han på telefonen senere i kveld <3

TerjePjusken

Jeg elsker kjæresten min, høyere enn ALT! <3

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

