I dag.

26.02.09, kl. 18:51 | Publisert i Gjøremål, Klær, Oppdateringer, oppskrifter/mat, Venner | Legg igjen en kommentar

Nå blir dette litt ripoff av Maria og en annen sånn jentes blogg, men det får heller være :) Er meningen at man skal bli inspirert av andre, er det ikke? (A)

Outfit today:
outfit 26.02.09Svart bukse fra cubus – Hvit lang singlett fra Bik Bok – Svart magekort T-skjorte, arva – Grå jakkesak m/knapper fra Cubus – Hvitt perlekjede, fått i bursdagsgave :) Som sko ble det mine høyt elskede lave gule converse.

Så langt i dag våkna jeg en gang mellom 9 og halv 10, siden jeg sover i stua må jeg nesten stå opp når tante og Hilmar våkner og er ferdig på badet. Spiste frokost og komla litt før vi kom oss ut døra. Tok bussen til sentrum, traska rett inn på galleriet, satt lenge på puddingcafeen der, så gikk vi på lekerommet så hilmar kunne spise å leke litt sammen med andre kids.  Jeg spiste en vaffel med brunost, det var kjempegodt! :) Vi spiste middag på Egon, tacoplatter eller noe slikt. Det også var godt. Så tok vi bussen hjem. Hilmar hadde latterkrampe store deler av bussturen, fordi en sånn annen liten gutt gjorde noe han syntes var veldig gøy, og når hilmar lo provoserte han han gutten til å gjøre det enda mer. Var løye å se på x]

Nå skal jeg snart ta bussen til byen igjen, for å treffe min bestevenninne fra nord-norge. Det blir koselig håper jeg ^^ Lenge siden jeg har sett henne. Planen er nok bare å stikke på cafè eller noe :)

bestfriends_are_forever_by_emopirat

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

