Favoritt Stjerner.

27.02.09, kl. 23:28 | Publisert i Celebs | 1 kommentar

Istede for å være kjedelig tenkte jeg at jeg skulle poste ett innlegg med alle mine favoritt stjener. Vet ikke om jeg har fått med meg alle selv da, for de kommer å går liksom. Men dette er hvertfall mine absolutt favoritter:

angelina-jolieAngelina Jolie, kjent fra utallige fantastiske filmer.

anya-by-nigel-barkerAnya Kop, kjent fra Americas next top model, sesong 10.

avril-lavigneAvril Lavigne, alle burde vite hvem hun er!

evan-rachel-woodEvan Rachel Wood, Kjent fra filmer som
Thirteen (min absolutt favorittfilm, tror jeg)

hayley-williams(Her skulle det vært et bilde av Hayley Williams, vokalist i Paramore.
Men bildet var i feil sånn greie, så det vil ikke vises, dessverre.)

ircha_fairyrockIrcha Fairyrock. Egentlig Irene.
Tøffeste Harstadværingen jeg vet om!

(Her skulle det vært ett bilde av Katy Parry, men det ville ikke, tydligvis)

mary-kateMary-Kate Olsen. Trenger jeg si mer? <3<3

taylor-momsen-picTaylor Momsen, kjent som Jenny fra Gossip Girl <3

theveronicas-06-bigTvillingene fra The Veronicas.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mary-kate <3


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

