Vaffler og pannelugg?

27.02.09, kl. 15:09 | Publisert i Hår, oppskrifter/mat | Legg igjen en kommentar

I dag har jeg vært skikkelig flink, ringt skattekontoret eller noe, å purra på at flyttesøknaden min skulle bli behandla, for jeg må sende inn sånn flyttekort eller noe til der man søker på skole innen 1.juni, så da må jeg nesten få ett først liksom. Viste seg at de bare hadde glemt ut flytteskjema mitt eller noe, fucked up system!

Vi skla ha fahitaslignende greier til middag i dag, jeg gleder meg! Er skikkelig sulten nå, så vurderer å spise en banan. Skal passe Hilmar mens tante stikker på butikken for å kjøpe inn greier til vaffelkaker, vi skal lage i kveld. Det gleder jeg meg hertfall til!

Har funnet mange spennende blogger jeg følger, inne på bloglovin’. Faen jeg elsker den siden altså. Steike genial! Så lett å følge blogger at du aner det ikke ^^

Skal også spørre tante om hu gidder klippe håret mitt i kveld. Det er så sinnsykt slitt og stygt nå at jeg gleder meg til å få det klipt litt, men vet ikke om jeg skal klippe pannelugg igjen, eller om jeg skal spare den ut o.O SHIT! Hva synes du?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

