kaketattis. Rawrr.

04.03.09, kl. 15:38 | Publisert i KJÆRESTEN, oppskrifter/mat, Sminke | Legg igjen en kommentar

I dag var jeg FLINK kan du tro. Sto opp halv 9 (overhode ikke frivillig, men kom meg opp alikevell) og var ferdig på badet til 09.50 ca.  Hvis det er noe jeg virkelig hater, viser det seg, så er det å sminke meg rett etter jeg har våkna. hater når trynet enda er sånn trøtt, og øynene ser hovne ut fordi jeg nettopp åpna de og ble blenda av dagslyset. Jeg liker å vente litt.  Helst skal ting komme i denne rekkefølgen:

Vaske trynet – smørre eksemen – fuktighetskrem – spise frokost – sminke – rette hår.

Men det er ikke alltid man får det som man vil, så i dag, siden vi faktisk hadde en avtale å rekke klokken 10.00 (og det tar ca 15-20 min å gå dit hjemmefra) ble det desverre ikke rett, og jeg lover deg, alt føles enda galt. I tillegg er jeg steike tett i høyre neseborr :(

Vaske trynet – smørre eksemen – fuktighetskrem – rette hår – sminke – frokost.

Æsj! I tillegg var det ikke noe gøy på nav (hvor vi hadde en avtale) Først var Terje i det møte, som overhode ikke var overflyttingsmøte, som han trodde. Han skal gå på jobbfokuskurs nå tydligvis. Men det er greit nok da. Møtet tok ikke mer en under 15 minutter, så skulle jeg snakke med sosialkontoret, vi trakk kølapp klokken 10.15, snakka med en dame i skranken som sendte oss inn til en saksbehandler. Vi sto i lø for å få snakke med hun fuckings damen i over 1 time. Skulle ikke vært mulig så tidlig på morgenen…! Når vi endelig kom inn viste det seg at jeg heldigvis hadde fått en snill saksbehandler! Hun ringer meg i løpet av uken, og skal ha meg inn på inntaksmøte på mandag eller noe. Det er kjekt, jeg liker folk som ikke er vanskelig!

Videre bar turen til Sandnes, hvor Terje skulle inn for å ta en ny tattis. Den ble veldig fin da, men faen det så vondt ut. Og jeg hater virkelig den lyden den greien lager. Ugg. Men jeg kom meg gjennom det. Og Terje måtte betale 1500,- for den lille greia. Dyrt er det hvertfall! Max hadde fått en greie på leggen, og den kosta vistnok 10000.-

Anyways, jeg har kiiiinda gått med på å ta en tatovering hvis Terje betaler den. Men i dag sto han å snakka negativt til max når han nevnte at han skulle hjelpe til med å betale Annette sine. Så jeg vet ikke jeg. Ikke vet jeg hva jeg skulle tatt heller. Så vi får se. Litt lyst å ha masse fargerike greier nedover armen eller noe. Men jeg vet ikke! Det er vanskelig, særlig når man tenker på at man blir å ha det resten av livet… o.O

En god nyhet i dag da. Jeg tror det begynner å bli vår her i Stavanger. Det er deilig!

Jeg er forresten lei av at Terje spiller så mye fifa. Det er kjedelig. Forresten så har jeg spist kake i dag!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

