2 enkle spørsmål til dere.

12.03.09, kl. 19:50 | Publisert i Uncategorized | 3 kommentarer

Jeg lurer på 2 ganske enkle ting, som egentlig INGEN har klart å svare meg på:

  1. Hvorfor er det OK for alle kjendiser, modeller osv å ha masse svart sminke og rocka stil, og alikevell blir ingen av de kalt emo. Men med en gang en av oss dødelige har litt svart rundt øynene, eller svarte eller stripete klær på, så roper de emo etter oss på gaten?
  2. Hvofor virker alle jenter i sånn 13-14-15 års alderen så SINNSYKT voksne om dagene? Det skremmer meg. 13 år gamle jenter burde enda leke med barbie, ikke drive å nærmeste selge seg på nettet.

Noen meninger?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kjendiser blir kalt EMO på blogger og i media hele tiden. De blir sikkert kalt det av vennene sine også. Spesielt Taylor Momsen fra GG har fått gå gjennom….

  2. Haha, sorry da, det er tydeligvis mer enn jeg har fått med meg, men på en annen side får jeg med meg VELDIG lite. Har aldri hørt det hvertfall. Og Taylor Momsen da, hun som er så NYDELIG. Min favoritt i GG!

  3. okei svar på nr 2:P Di e vekslevoksen å trur di blir kul av å prøve å være nån andre enn seg sjøl. Di konsentrere seg så om å være di dem ser opp til at di glømme kem di sjøl e å måten di oppføre seg på sammens me andre. kordan di kler seg og sminke kan skyldes mote blada sånn som Topp osv. som som regel unga i den aldern begynne å lese da.

    nr 1 =/ ane ikje:P
    har ikje sett så mange som har sminka seg svart osv av kjendisa utnom punkera og rockera :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

