Take me on the floor.

13.03.09, kl. 20:03 | Publisert i Økonomi, Hår, Klær | Legg igjen en kommentar

Okei, jeg må nok ærlig si at overskriften ikke har noe som helst å gjøre med innholdet i denne bloggen. Ble litt couth in the moment eller noe. Og ja, jeg er sinnsykt dårlig i engelsk! – Så vet du det. Er det en annen ting du trenger å vite, så er det at jeg ikke takler at folk skal rette skrivefeilene mine. Er det noe som kan ødelegge dagen min må det nok være det.

Men nok negativt nå, på en stund. Sangen jeg har henta overskriften min fra er The Veronicas – Take me on the floor. Annbefaler The Veronicas til alle dere. Søren de er gode. Og søte er det også! Happymusikk med deprimerende tekster, merkelig kombinasjon, men det FUNKER.

I dag had jeg fått brev fra NAV, der økonomien min framover ble oppklart. Er kjekt å ha litt oversikt økonomisk framover nå egentlig!

Så over til noe helt annet: OUTFIT OF THE DAY!

1303Lang signlett fra Bik Bok. Grå strikkevest i bomull fra H&M. Hullete svart bukse fra Bik Bok. Peace smykke fra H&M. Perleøredobber fra H&M.

Ellers kan jeg opplyse om at jeg gleder meg til å feste i morgen!
Begynner å bli en stund siden sist nå egentlig, 3 uker eller noe :p
Gleder meg også til å gjøre noe nytt med håret! :D
Vent i spenning dere.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

