Americas Next Top Model Cycle 12

14.03.09, kl. 02:18 | Publisert i Celebs, KJÆRESTEN | 2 kommentarer

I ren tilfeldighet kom jeg til å finne ut at Americas Next Top Model, cycle 12 er startet. Etter å ha sett de 2 episodene som er lakt ut så langt har jeg kommet opp med noen favorittjenter:(Tilfeldig rekkefølge!)

America's Next Top Model - Cycle 12Allison, 20, New Orleans, Louisiana

America's Next Top Model - Cycle 12Celia, 25, Cynthiana, Kentucky

America's Next Top Model - Cycle 12Fo, 19, Albuquerque, New Mexico

America's Next Top Model - Cycle 12London, 18, Arlington, Texas

America's Next Top Model - Cycle 12Sandra, 19, Rockville, Maryland

Så, det var mine 5 favoritter det. Tror nok det kommer til å endre seg iløpet av sesongen da, etterhvert som vi får bli «bedre kjent» med jentene.

Egentlig har jeg overhode ikke godt av å se på slike programmer. Men jeg klarer ikke slutte. Det er så, givende. Eller noe. Til min kjærestes store fortvilelse. Er det noen han ikke liker, så er det Tyra Banks. Og er det noe annet han ikke liker, så er det når jeg ser på slike jenter og begynner å sammenligne meg med dem, for å se etterpå klage til han over at jeg synes jeg er for feit.

MEN MEN!

Jeg er jente. Jeg liker mote, modeller & photoshoots. Så jeg har absolutt lov å se på slikt. Doncha think? =)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh !
    Det har jeg også lastet ned..
    Men har ikke kommet lengre enn det xD
    Hørt noe om nårtid Gossip Girl kommer tilbake eller ? :P

  2. GG kommer mandag 16.mars ;)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

