Sweet about me..

18.03.09, kl. 16:33 | Publisert i Familie, Gjøremål, Nord-Norge, Oppdateringer, Reiser | Legg igjen en kommentar

.. Nothing’s sweet absout me, yeah yeah. Eller noe. Lurt på hva den sangen heter å hvem som har den i noen dager nå, selvom jeg har hørt sangen 1000 ganger, minst :p Sofie redda meg da, hu har peiling ;)

Anyhow, nå er jeg i nord-norge, hjemme for å besøke familie eller noe sånn. En såkalt påskeferie, bare på forskudd. Pappa er i Mo i Rana og kommer ikke hjem før til helga. Og mamma jobber hver dag, bortsett fra i går, når hun tok fri og vi dro til byen. Siden jeg ikke bor hos mamma når jeg er hjemme her, så ser jeg ikke stort til søsknene mine, egentlig. Men er heldigvis ikke helt alene i huset da, for tante Solveig å Hilmar reiste hjem samme dag som meg, så de er her også.

I dag jobba jeg – mot alle odds xD Bare noen timer da, men blir noen kroner det også. Nå venter jeg på grøt. Så kommer mamma snart på besøk med lillesøster – det blir funy! :p

Blir ikke så mye nerding på meg mens jeg er hjemme da. Så blir nok ikke så mye blogging heller. Med tanke på at jeg ikke gad ta med pc’n min hjem, er så tungt å drasse på flyet og sånn. Er nett her da, men pc’n som er tar ikke inn trådløst nett, så må sitte nede i gangen for å kunne bruke den, og det er litt kaldt,siden det er totalt vinter her. MEN jeg skal skrive noen innlegg som kommer ut automatisk etterhvert da.

En god nyhet til btw: INTERNETT hjemme i Stavanger kommer opp i løpet av kvelden, og i værste fall, hvis vi må ha slike nexgentel folk som må komme å fikse, i løpe av 3 uker. Det er HÆRLIG å vite.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

