Pengelens? (A)

19.03.09, kl. 21:23 | Publisert i Økonomi, Klær, Nord-Norge, Venner | Legg igjen en kommentar

I dag har jeg brukt opp de 580 kronene jeg hadde på kontoen, som egentlig skulle brukes på mat til meg å Terje når jeg kommer hjem til Stavanger igjen. Brukte de opp på klær, på hokus pokus salget i Harstad. Salg er faktisk farligere enn ordinærpris shopping, for når det er salg ternker du bare at alt er så billig, så kjøper du masse, så blir det kjempedyrt til sammen >.< Jeg er ikke så veldig flink med penger gitt. Og jeg er VELDIG svak for salg (A)

Kan dessverre ikke poste bilder av det jeg har kjøpt, fordi det ikke går å få bildene inn på denne pc’n. MEN skal poste ett innlegg der jeg slenger inn bildene av det jeg kjøpte når jeg kommer hjem til min egen pc, og forhåpentligvis internett! :)

I morgen skal jeg på grottebadet sammen med Iris og Thea. Etter grottebadet skal vi spise mixbruger. Noe som minner meg på om at jeg må sjekke hva grottisbadet koster >.< *sjekke* koster vist 120 eller 140 kr, alt etter om fredag sees på som en ukedag eller en helgedag liksom. Jævla dyrt, egentlig. Håper jeg får mer penger av mammaen min, for jeg har bare 150 kr xD

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

