God natt med seigdamer og kjærlighet.

21.03.09, kl. 23:31 | Publisert i KJÆRESTEN, Oppdateringer | Legg igjen en kommentar

Avslutter kvelden med å si at en iskald glass cola og en pose fruktige seigdamer hadde vært på sin plass denne lørdagskvelden.

Dagen i dag har vært helt grei. Hadde nok vært bedre om jeg ikke hadde fått feber, og mensen. Æsj!

Ellers vil jeg bare si at jeg savner kjæresten min noe helt forferdelig mye. Og jeg merker virkelig at vi har vært borte fra hverandre sånn en uke nå snart. Jeg skjønner ikke hvordan vi klarte 1 mnd i slengen uten hverandre før jeg.

picture0041Dette er bland de første bildene som ble tatt av oss sammen.
17.mai.2008 faktisk.
JEG ELSKER KJÆRESTEN MIN.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

