11 måneder og 1 uke.

22.03.09, kl. 22:57 | Publisert i Familie, Gjøremål, KJÆRESTEN, Venner | Legg igjen en kommentar

Jeg elsker min lillesøster. Og mine småbrødre! Jeg kommer til å savne dem alle når jeg reiser hjem til min kjære i morgen tidlig. Noe som minner meg på om at jeg må hive meg i seng nå, fordi jeg skal opp klokken 4 i natt, for å rekke fly osv.
Jeg kjenner jeg gleder meg kjempemye til å se min kjæreste igjen. For jeg savner han fryktelig mye nå. Og jeg gleder meg til å ha sex igjen (A) Haha. hadde ikke mensen alikevell skjønner du. Så YAY!

Jeg reiser hjem betydelig mye rikere enn når jeg reiste nordover, takket være en snill mamma, og en snill bestemor og bestefar :) Pengene skal stortsett bare brukes på ting til leiligheten: gryter, middagstalerkener, og svarte gardiner. Og kanskje en skohylle, siden jeg ikke får min med meg alikevell. Nå kom jeg på at jeg MÅ huske å pakke ned singstaren og alle platene til det også før jeg legger meg.

Men nå må jeg runde av, for nå skal jeg stelle meg å ringe min kjæreste. Lovde han å ringe klokken 23 ca.
I dag har vi vært sammen i 11 måneder forresten!!! <3 beste 11 månedene i mitt liv, lover dere.

1 uke med ferie går forresten fryktelig fort, og jeg har dessverre ikke fått tid til å gjøre alt jeg hadde planlakt denne ferien. MEN vi får ta det igjen til sommeren folkens. I still love you, and miss you!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

