Ny favoritt? <3

22.03.09, kl. 12:28 | Publisert i Celebs, Klær, Oppdateringer | 3 kommentarer

Ved å bla gjennom de bloggene jeg daglig følger, så oppdaget jeg nettopp en ny modell, som absolutt kan bli en av mine favoritt modeller!

Taylor Warren.

Over til litt info om henne: (funnet på http://www.fashionmodeldirectory.com)

First name: Taylor
Last name: Warren
Nationality: American
Hair Colour: Brown
Eye Colour: Blue
Date of birth: October 6. 1987
place of birth: Gloversville, New York, USA
Height: 5’8″/ 173 cm
Measurements: (US) 32 – 23 – 34 (EU) 81 – 58,5 – 86,5
Dress size: (US) 4 (EU) 34
Shoe size: (US) 8 (EU) 39

Nydelig, høy og dødstynn <3

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hun var pen!
    Du, hvordan får du sånn «ramme» rundt bildene dine? Jeg har letet og letet inne for å finne frem til hvordan jeg og kan gjøre det men finner ikke ut av det – help me!?:D

  2. Tror rammen kommer av seg selv når du bare laster opp bildet i bloggen og det blir publisert. Jeg gjør ikke noe for å få de der hvertfall, de bare kommer :p

  3. De gjorde ikke det hos meg, men jeg fant ut av det:)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

