«Min lillesøster er søtere enn din lillsøster!»

25.03.09, kl. 16:56 | Publisert i Familie, Gjøremål, Helg, KJÆRESTEN, Nord-Norge, Oppdateringer, Reiser | Legg igjen en kommentar

Nå er jeg vel hjemme i Stavanger igjen. Kom tilbake på mandag, etter ca 6 timers ventetid på gardemoen, ALENE. Kjempegøy. Nææt. Fant en stille folkefri krok hvor jeg slo meg ned å sovna da, så tiden gikk litt fortere enn forventa, heldigvis. Her hjemme er det null snø, varmegrader & vårblomster. I LOVE VÅREN PÅ VESTLANDET! <3

Hadde en veldig fin siste dag hjemme i nord da. Trillet tur sammen med Tante & Hilmar i solsteken, var på Renså sammen med mamma, jack & lillesøster Isa.
Mamma laga stekt fisk til middag, og vi hadde gelè til dessert. Isa ble totalt dadda-avhengig å hang på meg HELE dagen. Jeg må ærlig indrømme at jeg bare liker det. For min lillesøster er verdens søteste <3

photo003Jeg derimot er ikke så veldig søt! Men du kan ikke si noe annet om Isa, for hu er nydelig. Jeg er glad i min LILLEsøster. Hun er lita da, 1,5 år ca.

Videre på søndag dro jeg til mimmi & bestefar hvor jeg lekte med mine småbrødre, Tomas (10) og Peder-Andrè (8) Vi spilte Super Maria Galaxy på nintendo wii. Kjemoeavhengighetsdannende, og min lillebror er så mye flinkere enn meg. Vi tegna også.

Før jeg reiste hjem til Sandstrand i 9 tiden på kvelden henta jeg noen ting i gammelhuset som jeg skulle ha med til Stavanger. Fikk ikke med meg skohyllen da, dessverre. Men ingen av glassene knuste på flyet heldigvis!

Min største lillebror Adrian (16) hadde vært så snill at han redda alle mine bilder fra min gamle pc som kolapsa for ca 1 år siden. Og han hadde brent dem inn på en cd til meg. Snille nerden min <3

Kan ikke si annet enn at det var totalt hærlig å komme hjem til kjæresten min igjen etter en uke. Det er lenge siden vi har hatt så mye sex som iløpet av de siste 3 dagene gitt. Men jeg liker det.

Nå er vi hjemme hos foreldrene hans. Skal spise middag her snart. Lurer på hva vi får o_O Senere skal vi hjem, så skal vi ut å drikke sammen med Signe som feirer bursdagen sin :)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

