Everyday minerals.

27.03.09, kl. 14:30 | Publisert i Økonomi, Sminke | 2 kommentarer

En søt liten gratispakke med 3 fundations, 1 consealer og 1 blush skulle liksom nå vært på vei hjem til postkassen min. Men det er den ikke, bare fordi jeg var så fuckings flink at jeg gikk fra busskortmappa mi, som både inneholder busskortet og bankkortet mitt. TYPPISK Sandra…!

Vi får heller ikke opp internetten hjemme. Forbanna shit. Ikke finner vi ut hva som ikke stemmer heller. Og nexgentel har gitt oss to pakker med samme innholdet; fikk en i butikken når jeg bestilte greia, og en på døren her om dagen. Eneste forskjellen er fargen på den boksen, en hvit og en svart. Noen som vet hva vi evnt gjør feil? Noen tenkinske mennesker der ute som har peiling og er tekninsk?

Jeg har forresten vært flink å betalt husleia for april nå. (mangler bare litt til mars, så er alt i orden (A))

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg har bestilt pakke med sminke, og venter på det nå^ Håper det kommer før jeg reiser til Stavanger, det hadde vært fiiint!

    Men, hm. Vi har internett fra nextgentel vi og. og når jeg koblet til vårt (ip-telefoni da, men skulle nå tro det var vanskeligere), så fulgte jeg bruksanvisningen og det funket kjempebra for meg. Jeg fikk det til med en gang. :p Men hm, jeg vet ikke jeg?

  2. Vi har ikke telefon vet du, tror det er detfor det ikke går. Så var det noe med at de må sjekke om forbindelsen er so mden skal pga det blir kobla ned når den forrie internetten ble avslutta elns. Sto i det brevet jeg fikk etter jeg kom hjem :p


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

