SMINKE!

27.03.09, kl. 19:32 | Publisert i Gjøremål, Helg, Internett, Linker, Leilighet, Sminke | 1 kommentar

Nå har jeg klart å få bestilt den gratispakken med sminke. Hadde jeg hatt mer penger skulle jeg bestilt noe koster osv også, men klarer meg liksom med det jeg har.

Her er det jeg bestilte:

Cool Fair Medium Fundation

Beige-Sunkissed Fair Fundation

Buff Ivory Fundation

Soft Touch Blush

Intensive Concealer Fair

Tilsammen ble det 4,60$ i frakt (dvs 30,54 kr) Hærlig kjøp. Selvom det bare er små «tester» funker de dødsgodt. I tillegg er de bra for huden. I love everydayminerals!

http://www.everydayminerals.com

Etter jeg kom hjem etter jeg hadde blogga i sta hadde jeg fått NOK ett brev fra NexGenTel, hvor det står at det kommer en montør tirsdag 31.03.2009 mellom klokken 08.00 – 16.00, så da kommer internetten vår opp, går jeg ut fra. Håper bare ikke det blir kjempedyrt!

Nå prøver vi å finne en form for fest, men det ser nokså dårlig ut.. Æsj! Håper vi finner noe, hvis ikke blir Terje å være i dårlig humør hele kvelden, og jeg føler ikke jeg gidder det!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sjønte ikke så mye av sia da xD


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

