«With nothing but your T-shirt on»

29.03.09, kl. 19:47 | Publisert i Klær, oppskrifter/mat, Uncategorized | 2 kommentarer

Jeg har absolutt fått en ny favorittmåte å gå kledd på. Ohyes!
– Stram bukse, stor T-skjorte og evnt noe annet fansy tilbehør.

t-skjorte1

Outfit of Thursday:
Svart bukse fra Cubus. T-skjorte funnet i min kjærestes skap. Skinnjakke fra Cubus. Gule Converse & Dødningshodeskjerf fra ett eller annet fjortissblad.

Jeg er forresten så over dødsningshoder og striper at jeg nesten blir DÅRLIG. Men i det små funker det, innimellom.
Jeg har fått helt dilla på V-Hals og store ringer.

Ble ingen burgerking, men jeg fikk en narvesenpølse, så da overlever jeg noen timer til. Heldigvis!

Btw: Skål for dårlig mobilkamera!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jaa, store ringer er så FINT! Jeg vil ha. Flereeee. Fint antrekk! :)

  2. Jeg har en sånn med dødsstor sånn steingreie i :D elsk på den! Så har jeg fått noen andre nye som du kan få se når du kommer ;D hoho.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

