Det hadde ikke gjort meg noe om jeg vant i lotto!

31.03.09, kl. 23:48 | Publisert i Økonomi, Internett, Linker, Klær, Sko | Legg igjen en kommentar

Dette er det jeg ønsker meg mest akkurat nå:

  • Sommer og SOL!
  • Farger; farger gjør meg så glad! Rosa, Turkis, Gul & Grønn!
  • En ny cardigan, gjerne en som egentlig er for menn. Slik at den blir lang og deilig!
  • Nye sko: Flate sommeraktige sko, Lave converse (mine er litt vel utslitte nå) og sist men ikke minst, noen fansye med høy hæl! <3
  • Fri. Men det får jeg snart også, påskefri med betaling! Hærlig!
  • En kort shorts.
  • Blondetights og en vanlig svart tights.
  • Noen fasye  t-skjorter med v-hals!!!
  • Nye skjørt/kjoler.
  • Og masse fansy tilbehør.
  • (Nytt undertøy ville heller ikke gjør noe liksom)
  • Og sist men ikke minst, JEG VIL HA PENGER! MASSE PENGER

spm_5

Jeg skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg bare kunne kjøpe alt jeg har lyst på med en gang jeg får lyst på det. Hadde ikke gjort meg noe om jeg ble rik, vant i lotto eller noe lignende. Men for at det skal skje må jeg nok kankje begynne å tippe ført. Æsj.

Er forresten sykt hvor treigt internetten vår skulle gå nå som den fikk passord. Irriterende! Jeg har ikke tålmodighet til ting som går treigt, hvertfall ikke internett! Håper det ordner seg snart!

Tror ikke jeg liker NextGenTel. De er så vanskelige med meg >.< Æsjjj.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

