A tribute to Terje, kanskje.

01.04.09, kl. 21:42 | Publisert i Bilder, Familie, Internett, Linker, KJÆRESTEN, Leilighet, Nord-Norge, Venner | 3 kommentarer

Internetten vår er så jævlig fucka at jeg kjenner jeg blir smålig forbanna! Snakka med en sånn tekniker fra nextgentel på telefonen i sikkert en time, slik at han kunne finne ut hva problemet var, men det gjorde han ikke. Men han lovde at det skulle bli fiksa før påske hvertfall, og det er jo noe!

Nå står jeg i kjelleren, STÅR i kjelleren, med pc-en fint plasert på varmtvannstanken, må ha nettverkskabelen i for å ha internett, da går det fort, og alt funker som det skal.

Jeg gleder meg til Terje kommer hjem! Og til å sove, jeg er trøtt og sliten. Jobbkurs sliter meg ut, selvom det er litt kjedelig. Jeg elsker kjæresten min<3

love

Terje & meg. 
Bergen, 17.mai.2008 <3

nettby

Stavanger. 01.juni.2008

mhm

Bergen, ca 21.juni.2008

blogg

 Tovik. 27.juli.2008

22

 05 måneder <3
Sandnes, 22.september.2008

suss

06.måneder<3
Oslo, 22.oktober.2008

blogg2

07.måneder<3
Harstad, 22.november.2008

Har ingen bilder fra desember, fordi jeg aldri fikk nyttårsbildene fra verken Pia eller Heidi. Dårlig gjort!

picture0053

09.måneder<3
Stavanger, 22.01.2009

Har ingen bilder fra februar heller. Vi er blitt litt slappe med å ta bilder etter vi flytta sammen, det er litt dumt da >.<

lovelove

Sandnes, Mars 2009

Nå er det ikke mange uker igjen før vi har 1års dag. Det er litt skremmende, men samtidig verdens hærligste følelse. Jeg er glad for at vi enda er så forelska i hverandre som vi er! <3 Jeg er verdens lykkeligste & heldigste!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. aaw ^^ dere er så søte sammen :)
    Kjenner til det å bli slapp med å ta bilder etter at man har flyttet sammen xD
    Men dere er virkelig ett pent par og jeg er glad du har funnet deg en som tar vare på deg Sandra <3

  2. Aww, dere er så søte! <3
    Haha, vet du. Alle bildene du postet, nesten alle er fra forskjellige steder :p

  3. Vi får se om det er han som tar vare på meg, eller jeg som tar vare på han da ;D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

