Goodbye candy & coke. Hello Water and..?

01.04.09, kl. 07:22 | Publisert i Gjøremål, Kropp, Helse, Sykdom, oppskrifter/mat | Legg igjen en kommentar

Ny måned, nye muligheter!

Som noen kanskje fikk med seg for en tid tilbake siden snakka jeg om at jeg skulle bli sunnere, dette kan du lese mer om her.

Fra i dag av begynner prøvetiden. Og her er målene jeg tenker jeg skal starte denne harde tiden med:

  • Spise frokost hver dag.
  • Spise snop (ink. potetgull) kun på lørdager. (Hvis det er fyll på lørdagskvelden er det lov å spise snopet på fredag eller søndag istede)
  • Drikke brus kun i helgene (dvs fredag – lørdag – søndag) 
  • Drikke mindre juice, og heller mer melk eller vann! 

Det kommer til å bli ganske hardt vil jeg tro. Men jeg SKAL klare det! En dag skal jeg ha en smekker og lekker kropp, uten ekle fleskebeltet rundt magen :)

Ha en fin dag snuppiser!  

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

