Rosa Krøll.

01.04.09, kl. 16:47 | Publisert i Blogg, Hår, Klær, oppskrifter/mat | Legg igjen en kommentar

Polkadots&vodkashots skriver om forskjellige typer blogger i ett av blogginlegga sine Etter hennes beskrivelser har jeg delevis en «Rosa blogg» og delevis en «Hverdagsblogg». Complecated! Jeg skriver bare om det første som faller meg inn. Noen ganger må jeg jobbe litt med innlegget, mens andre ganger blir det veldig enkelt. Men jeg liker det slik.

outfit21

Joggebukse fra Cubus, hvit signlett fra Bik Bok, rosa T-skjorte fra Cubus, grå strikkevest fra H&M, peace smykke fra H&M, armbånd fra H&M (barneavdeling) & Reebok sko fra DNA.

photo0202

Jeg har forresten dødssøte krøller i dag – hvertfall på den ene siden. Skjønner ikke hvorfor det aldri vil være likt. Irriterende!

Ellers har jeg vært flinkis i dag. Har ikke klart å holde sunnhetsopplegget HELT i dag da, men det kommer seg! Eneste snopet jeg har spist i dag var en halv twix sjokolade. Jeg var flink å spiste frokost, og knekkebrød til lunsj. Så har jeg bare drukket vann & melk. Og en fersken iste (A)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

