Jobbhelg!

03.04.09, kl. 12:42 | Publisert i Gjøremål, Helg, Internett, Linker, Skole/Jobb | Legg igjen en kommentar

Nå er det ikke lenge igjen til jobbhelga mi begynner. Litt under en time faktisk- æsj. Kan ikke si jeg har noe særlig lyst. Skal høre om noen vil bytte vakt i morgen, sånn at jeg kan jobbe dag, og den andre kveld. Om det er mulig :) Hoho. Så kan jeg være med på konsertenn, og samtidig få med meg hele bursdagsfesten til min kjæreste :)

Har akkurat vært så heldig at jeg fikk låne neglelakkfjerner av mamamen til terje, fordi jeg hadde glemt å fjerne neglelakken – som jeg ikke har lov å ha på jobb, sammen med smykker, armbånd, ringer, øredobber og piercinger. Føler jeg mister hele personligheten min på jobb. men heldigvis er det ingen andre enn gamlingene og de mer eller mindre eldre damene/mennene som jobber der som ser meg :)

I morgen kommer internetten vår opp gjen, forhåpentligvis! =D

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

