Random

08.04.09, kl. 14:17 | Publisert i Bilder, Helg, Konsert, Musikk, OUTFITS | Legg igjen en kommentar

God morgen/formiddag ppl =D

Nå lurer jeg veldig på hvor det blir av pakken med sminke, fra everydayminerals, og pakken med påskeegg fra min mamma. HÅPER de kommer i dag, hvis ikke må jeg overleve påsken uten consealer og uten påskeegg, æsj!

Min lillebror pørver forresten å få solgt brettet mitt, så bare si fra hvis du har lyst å kjøpe det da! :)
(Begynner å bli noen år siden jeg fikk det, men har så og si aldri brukt det!)

photo026Hettejakke fra Only, T-skjorte fra H&M, Bukse fra Bik Bok, Naglebeltet er Terjes, Peace smykke fra H&M, Ballerinasko fra..?

Jeg & Maria var på en liten shopping i går btw, siden jeg fikk lønn. Har ikke tatt bilder av tinga jeg kjøpte, men det kommer nok etterhvert skal du se ;)

Bildet er fra lørdag, 04.april, før konserten til min kjærestest band FallofMedusa, og kjæresten til Marias band Jeliza Rose.

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

