Outfit of Tonight!

08.04.09, kl. 22:19 | Publisert i Klær, OUTFITS | 1 kommentar

Jeg begynner å bli ganske full nå, men tar en liten pause i drikkingen til Maria og Salte kommer her for å drikke opp drikken vår sammen med oss.

0341

032

033

Kjæresten min synes bildene var litt for horete til å legges ut, men han leser ikke bloggen min uansett :p

Outfit:
– T-skjorte fra Hottopic
– Shorts fra H&M
– Strømpebukse fra H&M
– Sko fra hottopic/H&M (er ikke sikker enda)

Ha en fin kveld alle mine kjære lesere!
Fortsett å kommentere!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Syns du var fin jeg :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

