Mentalt Ustabil Heks.

09.04.09, kl. 12:43 | Publisert i Gjøremål, oppskrifter/mat | 2 kommentarer

Så, etter i går har min kjæreste bestemt seg for at det kanskje er best at vi ikke drikker sammen mer. Fordi han ikke klarer å kose seg, og hele tiden er på vakt for å ikke gjøre noe som gjør meg sur. Han stoler heller ikke på fylle-sandra, ikke fordi jeg tuller meg oppi andre gutter eller noe slikt, om det er det du tror. Men fordi jeg er ei metalt utstabil heks! når jeg drikker. Og det vet jeg godt selv at jeg er også. Så vi får se da, om dette blir holdt eller ikke. Vi har trossalt tenkt tanken før..

Bortsett fra det over var alt annet i går bra. Maria og Salte kom til oss sånn i halv 12 tiden, og var med å drakk. Vi hadde drikkelek, bussturen eller noe. Det var funny! Og effektivt for alle.

Er ikke lenge siden jeg sto opp nå, så sitter her å spiser en SUNN frokost, 2 skiver med leverpostei, agurk og paprika & ett glass melk. Hærlig!
Melk er det BESTE å drikke etter man har drukket. Jummy.

Egentlig liker jeg skummetmelk best, men min kjæreste liker ikke det, så da blir det lett melk, eller ekstra lett melk. Jeg synes også at Q-melka er bedre enn Tine Melk, men det finner jeg aldri.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. om dere ikke skal drikke sammen mer, skal dere da gå på vær deres fest å ha det gøy uten partner ? :P

  2. «Mentalt Ustabil Heks» hva ligger du i det egentlig?
    Og ja. Q-melk er best **, man finner det over alt tror jeg. Iallefall på Rema 1000 om jeg ikke tar helt feil.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

