Rødt hår.

09.04.09, kl. 18:49 | Publisert i Uncategorized | 3 kommentarer

Jeg er så lei håret mitt. Jeg vil gjøre noe nytt. Noe med fargen, noe med frisyren. Lære å gjøre noe med det, eller whatever. Savner litt å ha rødt hår da, men tror ikke jeg skal farge det igjen, savner alltid å ha lyst hår en liten stund etter jeg har farget det. Det så vanskelig å få det lyst igjen, og nå er den lyse fargen i håret mitt p, så perfekt, og jeg har ikke så lyst å ødelegge det igjen heller.

Slenger inn noen bilder av meg med rødt hår.
Alle er tatt med webcam mellom april & august 2008.

picture00091Den tiden før jeg ble drittlei av striper.

picture01261Etter en «emo-scene-core» photoshoot.

picture01101Dette var når jeg skulle ta bilde av meg til min kjære like etter han hadde vært å besøkt meg i Bergen.

picture00711Jeg ser ut som en søt humle i solbriller. Skulle øsnke jeg fant fler som passet trynet mitt.

picture0071-21En dag jeg lekte bimbo. Elsker å ha håret slik, egentlig. Men får det ikke til, dessverre.

picture00491Ja, jeg ER same, hvis du lurte.

picture0025Standard perlekjede bilde :)

Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan fikse håret?
Noe som ikke er for vanskelig, og ikke tar for lang tid.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. http://rdml.no/studio1/Podcast?podcast=blinymorogdatter#

    trur det skal gå greit å gå inn på den linken. iværtfall i en av di episodan så e det ei såm får en drit stili hårfrisyre. ho e blond men ho har rødt i det:P drit stili

  2. Du passet rødt hår skikkelig godt! :D Men jeg liker det sånn som det er nå og jeg ^ Ikke lett nei. Farg det brunt! Det har du ikke hatt. Haha :)

  3. Joda Maria, jeg har hatt brunt hår også, i 10.klasse og på 1.vgs xD


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

