Rino Grande? NEI!

10.04.09, kl. 13:23 | Publisert i FILM/SERIER | 5 kommentarer

Good mornin’ good people =]

Jeg fant til min store forundring ut at jeg ikke har skrevet om den beste filmen jeg har sett på kino på evigheter. Grunnen til at jeg fant det ut var forsåvidt at jeg skulle annmelde den til en annen bloggen som spurte om påskefilmer, og jeg klarer ALDRI huske hva den filmen heter, eneste som popper opp i hodet mitt når jeg tenker på den er Rino Grande, men egentlig heter den da Gran Torino!

Om du ikke har sett denne enda bør du dra den feite rævva opp av stolen i kveld å komme deg på kino!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. har lust att se den :)

  2. Fin blogg du har :-)

  3. Skal prøve å få sett den snart :)

  4. Må vel prøve å sette av tid til å se den :-)

  5. Har utrolig lyst til å se den filmen. Ser utrolig bra ut på traileren!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

