xoxo Gossip Girl!

10.04.09, kl. 23:55 | Publisert i Bilder, Celebs, KJÆRESTEN, Klær, oppskrifter/mat, Sko, Sminke | 2 kommentarer

I kveld har jeg å min kjære vært ute å farta, først en tur innom Burger King (ikke særlig sunt, jeg vet, men det er lov, for det er jo trossalt bare påske en gang i året!) for middag, selvom vi egentlig ikke har penger til det. Så reiste vi med toget til Sandnes for å dra på besøk til Christian, en av bestekompisene til Terje. (Hadde aldri møtt han før) Vi satt egentlig bare å nerda, først spilte de noe greier på hver sin pc, og etterpå noe annet greier på ps3 over nettet med en av de andre bestekompisene sine som bor i Spania. Tror vi skal prøve å reise på besøk til han før han flytter tilbake til Norge ja!

I løpet av timene vi var hos Christian så jeg alle de 4 episodene av Gossip Girl jeg hang etter med.
Det er ikke kommet lenge enn til s2e21 vel?

Uansett, kan ikke si den siste episoden var så sjokerende som alle skal ha hatt det til å være i bloggene sine den siste tiden… Eller, jo, kanskje. Joda, litt hvertfall. Men samtidig er jeg ikke overraska i det hele tatt! Gleder meg til å se videre!

Hvordan dager er det det kommer ut nye episoder på nå igjen da egentlig?

Favoritten min er fortsatt Jenny (Taylor Momsen) da! Jeg elsker hun virkelig.
Hun er så utrolig begavet, og ikke minst, NYDELIG! Jeg beunder klærne hun lager og bruker i serien, og sminken. Damn!

For tiden tror jeg min nummer 2 favoritt er Serena van der Woodsen (Blake Lively). Det virker som hun vokser opp. Men samtidig prøver hun å bli badgirl igjen. Haha.

Utenom dette må jeg si at Venessa er på tur opp på listen min, og den nye Blake, på tur ned!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gossip Girl skal komme tirsdager..
    Men det er ikke greit å følge med på, tror folk er litt redd torrentz sidene xD
    E21 ?? Hvorfor er du da lengre enn meg ??
    Jeg kan ikke finne noe 21 ><

  2. Ep. 21 er da ikke kommet ut enda:P
    Neste episode (ep. 21) går 20/4.
    Deretter 27/4 og 4/5. :-)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

