Goodbye…

11.04.09, kl. 01:35 | Publisert i Hår, KJÆRESTEN | 2 kommentarer

… Terjes dreads.

Som du kanskje skjønner, så har kjæresten min valgt å ta dredsa sine, som han har spart & fiksa på i rundt 3 år. Ca like lenge som jeg har kjent han (bortsett fra at jeg ble kjent med han før han valgte å få dreads)

photo044Terjes avklipte dreads.
(Ja, jeg bruker rettetang så og si daglig.
Og JA, vi bruker faktisk dopapir også!)

Han ble veldig søt med kort hår. Men veldig uvant. Og egentlig ikke særlig pen frisyre akkurat nå, med tanke på at alle bare ble klipt av der de slutta å løshåret begynte. Men kanskje mammaen kan fikse litt på det i morgen når vi skal innom, for Terje skal overraske henne.
– Hun har mast lengre enn lenge på at han må ta de snart.
Jeg tror hun kommer til å bli glad :)

Kanskje jeg slenger inn ett før/etter bilde senere en gang.
Men nå gidder jeg ikke!

God natt folkens! Sweet sleep.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. OH..MY..GOD! Whyyy??

  2. Shit! haha. blir raaart!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

