Layout?

11.04.09, kl. 12:36 | Publisert i Blogg, Gjøremål, Helg, Venner | 5 kommentarer

Lurer på om jeg skal mixe en ny layout? Begynner bli smålig lei denne. Hmm.
Får se hva jeg finner ut av :) Hva mener dere, på tide med ny nå kanskje, eller beholde den gamle?

Nå har vi forresten brukt opp alle penga vår på drikke, igjen.
Faen og. Men vi har ingen steder å drikke enda da. Hva faen liksom.
Virker ikke som Maria & Salte er så gira på å ha oss med der de skal heller.
Dårlig gjort egentlig, vi inkluderer de alltid.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. det är alltid kul med ny design :)

  2. forandring fryder!

  3. Nå har du enda en god grunn til å skifte:
    jeg har lik:P

  4. Haha, nei den blir jeg ikke skifte, for den liker jeg best.
    Men bildet jeg snakker om ;) Og jeg håper ikke du har stjelt mitt bilde altså xD

  5. hehe okei:) Har ikke stjålet bildet nei;-) synes og denne layouten er sinnsykt stilig så jeg blir nok å beholde den jeg og.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

