Regnkrøller.

11.04.09, kl. 16:21 | Publisert i Hår, Helg, oppskrifter/mat, Venner | Legg igjen en kommentar

Det er så typpsik, i sta, når vi skulle reise til foreldrene til Terje, så pisseregnet seg selvfølgelig ute, og innen vi var kommet oss til bussen var vi begge gjennomvåte. Jeg hater regn, det regner alltid de dagene vi skal drikke. Jeg har fått helt ville krøller da, men det er ganske pent!

picture0089

Vi har fått ett sted å drikke nå da, vi skal til Maria & Salte. Var nok bare mitt paranoide emohode som tok over tenkingen i sta, kanskje. Sorry!Vi har også fått overtatt Lindas 1l sprit. HÆRLIGT!

Skal snart fikse noe middag (kjøttboller og ris o.O) så blir det drikking senere! Håper vi får tak i sprite! Lurer på hva jeg skal ha på meg. Faen!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

