Hva skal jeg bruke?! KRISE

13.04.09, kl. 22:06 | Publisert i Bilder, Helg, Klær, OUTFITS, Venner | 4 kommentarer

Ja, vi skal ut, igjen! Meg, kjæresten, Cissa og Max.

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal ha på da:
Alle antrekk bestemt av kjæresten, og skoa som skal bruker er lave gule converse.
1.

006Kjærestens skjorte m/slips fra H&M – Tights fra I don’t remember – Skatesokker som tilhører kjæresten.

2.
012Kjole fra H&M – Tights fra I don’t remember & kjærestens skatesokker.

3.
008Lang topp fra H&M – Tights fra I don’t remember – Skatesokker fra kjæresten.

Hva ser best ut? klarer ikke HELT bestemme meg, egentlig.
ÆSJ! Nå må jeg tisse snart…!

Ha en fin kveld snuppiser <3
Keep on commenting!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den siste! :D pena:*

  2. likte den site og midterste best:)

    sv: ja jeg har også prøvd en fra kms, funket bra den også:)
    men synes loreal knuser det meste :) men er jo smak og behag;D

  3. Likte også det siste, men du ser bra ut anyway..
    men ikke sokkene Oo xD

  4. Jeg likte best den nederste :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

