Oblikatorisk avhengighet.

13.04.09, kl. 13:31 | Publisert i Blogg, Gjøremål, Kropp, Helse, Sykdom, oppskrifter/mat | Legg igjen en kommentar

Er ikke så lenge siden jeg sto opp nå, og skal straks vekke min kjære som ville sove en halvtime lengre, å skal vi spise frokost å reise til foreldrene han å stjele mat, igjen.Men før jeg gjør noe av det føler jeg at min avhengighet til å blogge presser meg til å skrive ett usaklig innlegg før jeg går. Så dette blir den oblikatoriske morgenposten da.

Hadd en merkelig drøm i natt da, egentlig 2, men ble satt sammen til 1 på en måte. I den første skulle jeg reise til USA, og etter å ha sitti på flyplassen i mange mange timer kom jeg, en halvtime før avgang på at jeg ikke har PASS enda. Så løp jeg for å fikse det, men ville selvfølgelig ikke rekke flyet uansett. På vei tilbake til flyplassen for å få mamma til å komme å hente meg igjen fikk jeg en telefon om at flyet hadde blitt utsatt tre dager. OG JEG RAKK SKAFFE MEG PASS I MELLOMTIDEN XD
I den neste drømmen var det noe med at Viggo fra Hotell Cæsar ville drepe oss, eller noe. Husker ikke helt, men var ikke en så kul drøm! :p

I dag har jeg gangsperre i magemuklene, fordi jeg trente dem litt i går. Flink Sandra. I tillegg drakk jeg stortsett bare vann med isbiter & lime. Namnam.

Dere skal ha creds for at dere har blitt mye flinkere til å kommentere. STÅ PÅ!
Synn mange av mine besøkende har slutta å besøke, så reklamer litt for bloggen min da =D

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

