Just dance!

14.04.09, kl. 13:13 | Publisert i Celebs, Hår, Helg, KJÆRESTEN, Klær, Musikk, Venner | 2 kommentarer

Ut i går var.. ikke så gøy, tror vi var der i sånn 10-15 min før vi gikk hjem igjen, hvertfall meg å kjæresten. Hva de andre gjorde, det vet jeg rett å slett ikke.
Var veldig gøy når vi var her å drakk da, drikkelek, «Jeg har aldri» og «Bussturen» eller noe lignende.Hadde forresten på meg antrekk nummer 3.

Jeg er heldigvis ikke noe særlig dårlig i dag da, bare litt hodepine – som er på tur vekk nå da. Men jeg føler at kroppen min fikk bank i går eller noe o.O

lady-gaga-2Selvom jeg synes LadyGaga har et utrolig perfekt hår, og noen gøye festesanger begynner jeg å bli mektig lei av pokerface og just dance nå..!
Noen som deler meninger med meg her?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Drittlei hele GaGa, jeg..

  2. liker ikke musikken hennes :P
    Den er fengende men ikke spesielt behagelig å høre på ><


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

