Everyday make-up.

15.04.09, kl. 21:17 | Publisert i Sminke | 2 kommentarer

Tenkte jeg skulle være litt selvdigger, å late som om folk bryr seg om hvordan sminke jeg bruker til hverdags:

photo045

  • Vippetang fra H&M
  • Nivea Volume Nanodefiniton Mascara
  • Fundation: Ivory matte base sample, fra everydayminerals
  • Intensive Fair Consealer fra everydayminerals
  • Max Factor Kohl Pencil, 010 White
  • L’orèal Pari Contour Khôl, 131 Noir Intense Jet Black
  • IsaDora ID light & shade eyeshadow
  • IsaDora colorful eyeliner, 10 black

Okei, lista ble litt lengre enn jeg egentlig noen gang har tenkt over. Ikke rat kjæresten synes jeg bruker ett år på å gjøre meg klar. Og i tillegg kommer håret. Og damn, det er en helt egen historie jeg ikke engang gidder begynne på!

Resultat av sminka øyne må jo med:
Kanskje ikke så superbra sminka, men til mitt forsvar har sminken på bildet overlevd en hel dag i solen, ink. en tur i dusjen…!

eye-make-upEr ikke alle dager jeg gidder øyenskyggen da, men somregel. Er ikke alltid den øyenskyggen jeg bruker heller, men dette er liksom, standard sandra, når jeg ikke gidder gjøre noe spesielt.

Idag skal vi legge oss tidlig, mangel på søvn!
Snakkes i morgen snuppisene mine :*

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Egentlig joo, men de fant vell ut at de skulle ha pause eller noe oO Forrvirrende og Irriterende !

    Skal legge ut bilder når alt er ferdig ^^

    Synes da bildet av øynene dine var pent å se på iallefall :)
    Bedre sminket enn jeg ever kan klare :D

  2. Fy fy, masse som tester på dyr jo! ikke braaa :p jeg skal kvitte meg med mitt som tester på dyr. Skal ikke KJØPE noe mer som tester på dyr hvertfall. Sånn er det med den saken. Nemlig.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

