Sol og «ekskjærester»

15.04.09, kl. 15:04 | Publisert i KJÆRESTEN | 3 kommentarer

Jeg vet jeg har sakt det tidligere i dag, men jeg blir i så utrolig godt vær av SOL og VARME! Det river vekk alle mine negative tanker – nesten hvertfall.

Vi fikk gå klokken litt over halv 12 idag, egentlig fordi internetten var nede. Fikk også vite at kurspengene vi sendte meldekort på for 2 uker siden på lørdag ikke kommer inn før vi sender inn neste meldekort, antageligvis. ÆSJ. Jeg liker ikke å ikke ha penger..! Jeg liker heller ikke å møte venninner/bekjente av kjæresten som han tidligere har logget med. Bleh. (Men egentlig skal jeg ikke klage, er glad for han frivillig forteller meg hvem han har hatt seg med før vi ble sammen.)

Nå skal jeg finne den nye Gossip Girl episoden, og laste den ned mens jeg spiser middagen min kjæreste har fiksa til oss.

bilde006Meg & Pjusk, september 2008

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gossip Girl kommer ikke tilbake før den 20 April :P

  2. Gossip girl er såå gøy :D

  3. Elsker gossip girl, hater at det tar pauser hele tiden :(


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

