07 kr dyrere i drift – Hurra!

16.04.09, kl. 15:56 | Publisert i Økonomi, Bilder, Blogg, KJÆRESTEN, oppskrifter/mat, Reiser, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Jobb intervjuet gikk strålende. Skal på opplæring allerede på mandag, og ha min første vakt på tirsdag – mest sansynlig hvertfall. I tillegg får jeg mer lønn, hele 7 kr mer enn det jeg får nå – kanskje jeg og kan bli rik nå? ^_^

Bussen mellom Stavanger og Sandnes tok 50 minutter istede for 30 idag, det var veldig slitsomt. hvorfor måtte de ta vekk toget? (selvom det bare er for 6 måneder) faen, jeg liker toget SÅ mye bedre!

Nå har vi endelig fiksa togbilettene til Onsdag, det er fint å vite at de er i boks. Er verre med tilbaketuren…!
Vi skal forresten reise til OSLO på onsdag, på 1 årsdagen vår. Ikke for å feire den, men for å se Underoath. Vi skal bo hos søskenbarnet mitt i Drammen da, gleder meg til å se nyhuset deres!!

Nå er jeg sulten, og venter på pizzaen min, pepperoni og annanas <3 Kjæresten skal ha en med noe bacon og skinke på, æsj.. Eller, bacon er godt da, men skinke suger!

Ikveld blir jeg alene hjemme, da skal jeg se masse America’s Next Top Model, can’t wait.
Noen som vet hvor langt både GossipGirl og TopModel er kommet nå, egentlig?jeg suger på å henge med!

Forresten, bloggen min har KUN hatt 31 besøkende i dag.. Dette er alt for dårlig! hvis du ikke er blandt de 31 personene som allerede har brukt noen min på å sjekke ut bloggen min idag, så suger du! :p hihi. Sjerpings folkens.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gossip Girl har vel bare kommet ut tilogmed episode 20. Det kom ingen ny denne uken :o Så neste uke, på tirsdag kommer 21, trooor jeg hvertfall.

  2. ANTM har kommet til ep 09.
    Men du finner ikke 7 og 8 pga dobbelepisoder som har vært en gang eller noe.. ;)
    Hvor skal du starte å jobbe ? :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

