Katy Parry.

17.04.09, kl. 11:34 | Publisert i Celebs, Helg, Musikk, Skole/Jobb | 2 kommentarer

l_ecc2a9e818c4a836390587f06e0dec27Still hot, indeed! Men begynne å bli litt utgått på dato?
Jeg er hvertfall lei «I kissed a girl», og «Hot’n cold»
Men hun har jo selvfølgelig noen andre bra sanger også da.

Nå gjør jeg meg egentlig bare klar for jobbhelg. Kan ikke si jeg gleder meg akkurat, men noen må jo tjene penger til mat, så.
Fredag: 15.30 – 20.30
Lørdag: 15.30 – 20.30
Søndag: 08.00 – 14.00
HURRA!

Jeg hadde forresten to drømmer i natt. Den ene var overhode ikke gøy. Nok en gang føler jeg med ekstremt trua av visse jenter.
Men den andre, den var overlevbar, selvom skilpaddene skulle omgjøre jorden, kanskje litt for inspirert av Red Planet, men ikke så mye, heldigvis!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Katy PErry. :)

  2. Hun er heit da ;)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

