Konkurranse om invite til lookbook.nu!

17.04.09, kl. 20:15 | Publisert i KJÆRESTEN, Konkurranser, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Nå er jeg hjemme fra jobb. Vi hadde planlakt å dra på kino, men vi kan ikke, for vi må spare pengene våre til Oslo. Jeg er sliten, og sulten. Og kjæresten min er sur, ikke på meg, men på nav, som ikke gir oss pengene våre når vi skal ha dem. Han lar det gå utover meg alikevell. Det gjør meg og i dårlig humør. Og jeg synes jeg har vært nok i dårlig humør idag. Bleh.

Jeg lurer på om jeg skal lage den lookbook.nu invite tingen til en konkurranse! Er litt vanskelig å velge mellom alle som skriver at de vil ha den.

Dette må du gjøre for å være med i trekningen av Lookbook.nu inviten:

  1. Lage en post i bloggen DIN, der du forteller om konkurransen, og helst forteller hvorfor DU burde vinne. Husk å skrive link til min blogg i innlegget!
  2. Kommentere i DETTE innlegget når du har gjort det, husk å skrive link til blogginnlegget du selv laget om konkurransen.
  3. Hvis du føkger meg på bloglovin har du større sjanse på å vinne. Da får du TO lapper istede for EN!

Vinneren kåres den 01.mai.2009!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. http://metallicatrollet.blogspot.com/2009/04/lookbooknu.html

    Jeg vil gjerne delta. :]
    -legge deg til på bloglovin i samme slengen-
    Hopp gjerne innom bloggen min og.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

