Raske Menn, noen som husker dem?

19.04.09, kl. 22:43 | Publisert i Helg | 5 kommentarer

Hos Cissa & Max så vi litt Simpsons, litt Jason Born og hele Raske Menn DVD’en. Var skikkelig gøy! Raske menn minner meg om mars 2006, når jeg, Synne og Kristina pakka baggene våre, reiste til hovedstaden og tok inn på hotell, bare for å se dem! Det var en så utrolig koselig helg!

Jeg liker Rødhette og Ulven best!

I morgen er det vanlig dag igjen. Dvs; Kurs – Krangling med NAV om pengene vi skulle fått før påske (:@) – Jobbintervju og lignende. Kan ikke si jeg gleder meg egentlig. Føler ikke at jeg har hatt helg heller, siden jeg jobba hele helga.

Nå er det FRINGE, så er det rett i seng!

Noen som har sett på denne serien? Hva synes dere? Personlig elsker jeg den! En ny vri liksom :) På tide at det kom noe nytt på TV!

Husk konkurransen om Invite til LOOKBOOK.NU!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vet at kjæresten så på Fringe en stund, men han syntes vell ikke at det var noe morro å se den alene, for det av den jeg så så syntes jeg vell mest at den var annerledes, og jeg er personlig mer glad i det jeg vet fungerer xD
    Som What About Brian, den er treig og mange synes den er bra, men jeg KALRER ikke se den ><

  2. årh herregud som jeg elsker raskemenn, haha så utrolig herlige. litt spesiell syk humor da, men jeg digger det! Fringe har jeg faktisk aldri hørt om, burde jeg skamme meg? :|

  3. Ah,raske menn :D rødhette og ulven e konge da, flire mæ ihjæl av den kvær gang.
    Hmm,fringe.. kordan kanal egentlig? :)

  4. Love ’em :D

  5. Jeg <3 Raske menn. Sett de live jeg også, gud, de er så morsomme. :D Likte sketsjene i showet, og de de opptrådde med på andre tv-show, men selve showet deres synes jeg var helt grusomt, det var jo ikke sånn type humor de hadde ellers.. oO Fringe har jeg aldri sett.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

