A fører alltid til B.

20.04.09, kl. 22:04 | Publisert i FILM/SERIER | 1 kommentar

Først så jeg Hotell Cæsar, så ble det Sykehuset, jeg elsker den serien så utrolig godt, særlig når det er små babyer som kommer til verden, eller når det er andre småbarn. Tror drømmejobben min må være å jobbe på sykehus, det ser så spennede ut! Anyways, etter sykehuset var det Norges Styggeste rom, det er så underholdene, huuumor på Kathrine og de andre homoene som er med ^_^
Etter det var det vel Paradise som begynte, og nå husker jeg hvorfor jeg ble så avhengig når det først begynte. Ida & Rune er gått ut nå, trist egentlig, de var mine favoritter! Og det var så utrolig dårlig gjort mot hun jenta at hun måtte sende ut Aleksander! o.O

Nå skal vi se Wedding Daaze, og etterpå er det søvn! Natta snuppiser!
Fortsett å kommentere ^_^

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, ikke se på Paradise da, det er så teit -.-


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

