Dramaqueen på jobbintervju.

20.04.09, kl. 18:27 | Publisert i Gjøremål, Musikk, OUTFITS | 3 kommentarer

Nå som jeg er alene hjemme for noen timer tenkte jeg at jeg skulle få tatt noen outfit bilder eller noe lignende. Men så dør selvfølgelig kameraet på meg. Tomt for batteri, selvfølgelig. Så nå må det lade. Kanskje like greit, så kan jeg lage meg noe å spise å se Hotell Cæsar først.

Jobbintervjuet var noe av det mest seriøse jeg har vært borti, og jeg var så sinnsykt nervøs. Så fikk jeg selvfølgelig spørsmålet; «3 positive og 3 negative sider ved deg?»  Og jeg tenkte FAEN med en gang. Jeg som hadde pugga svara på akkurat det spørsmålet i hele dag, så ble jeg så satt ut når jeg fikk spørsmålet at jeg glemte ALT jeg hadde pugga på å si. Damn >.<

Nå fant jeg forresten ut at Circus cd’n til Britney inneholder en sang jeg GARANTERT har hørt før, siden jeg kan den o.O Den er så fin!
– Out From Under.

Siden det kanskje ikke blir noe outfitbilde på dere idag heller, så får dere et crappy cambilde sålenge :)

xpiirkeSynes forresten dere har vært Usedtvanlige flinke til å kommentere idag. Keep up the goodwork!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kjenner følelsen!
    haater jobbintervju, får meg til å føle meg så jævla dum og tilbakestående. :/

  2. Åh, men det gikk sikkert fint på jobbintervju likevel da! :)

  3. Uff, jobbintervjuer suger. Håper du får jobben, da. :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

