Kommende kassadame på meny?

20.04.09, kl. 11:08 | Publisert i Familie, Gjøremål, HVERDAG, oppskrifter/mat, Skole/Jobb | 1 kommentar

Idag er jeg bare utrolig trøtt, og sliten i kroppen etter helga. Vet ikke helt hvorfor, er ikke så slitsomt på jobb, egentlig. Tipper det har noe med søvnmangelen den siste tiden å gjøre?!

Nå sitter jeg på kurs, har hatt matpause, og spist en skolebolle. Det var godt, men det var ikke en del av den nye greia jeg prøver å holde. Bare spise sunt og lite til vanlig, og kan stappe i meg all den snopen og ditten jeg bare måtte ønske i helgene :)) Leste om det i Hjemmet eller noe, på jobben x] I tillegg burde jeg virkelig begynne å trene!

Om ca en time skal vi først innom mitt navkontor, så innom Terjes, så skal vi hjelpe lillebroren til Terje på ett tredje navkontor til slutt. Stress med forskjellige bydeler og kontorer! – Dette minnet meg om at jeg må skirve ut FULLMAKTEN jeg skal levere på nav, slik at pappa kan tvinge litt penger utav dem (H)

Klokken halv 5 skal jeg på jobbintervju på MENY HILLEVÅG!
Håper jeg får den! Wish me luck!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. lykke til ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

