3 positive og 3 negative ting?

21.04.09, kl. 10:50 | Publisert i FILM/SERIER, HVERDAG, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Dette blir ett sånn halvkjapt innlegg, fordi jeg må spise maten min, og lese deres blogger på bloglovin’ før matpausen er over.

Filmen vi så igår, Wedding Daze var ikke sånn superbra, egentlig bare teit, men noen ganger led den av genial humor. Er ikke en MÅ se film, men den er underholdene nok om du trenger en komedie en kveld liksom.

Albumet til Tone Damli Aaberge var heller ikke sånn superbra, litt for masse alt for rolige sanger for min smak. Men liker I know og Butterflies da!

Albumet til Britney var good good, selvom jeg ikke kom helt gjennom det før Hotell Cæsar begynte. En av sangene minnet meg om Gwen Stefani, wtf?!

Eller kan jeg meddele at jeg skal på ett nytt jobbinetvju idag, på Boys of Europe. Jeg er litt nervøs, særlig om det blir like seriøst som i går. Men nå vet jeg hverfall hva jeg går til!

Trenger forresten hjelp til å finne 3 positive og 3 negative ting med meg.
Noen som vet noe? :) Får ALLTID spørsmål om det på jobbintervjuer, og da blacker jeg ut. So, help me?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. hater det spørsmålet på jobbintervjuer. lønner seg å finne noe negativt som kan være positivt. du sier jo ikke at du er sur f.eks- høhø

  2. Tone sin musikk er jo ikke noe bra da ><

    Positive må vell kunne være at man er positiv, imøtekommende og smilende/blid eller noe.
    Det negative må man satse på småting, som at du ofte kler sokkene på feil vei… vet ikke….


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

