Ferdig pakket å klar til avgang!

21.04.09, kl. 22:35 | Publisert i Gjøremål, KJÆRESTEN, Konsert, oppskrifter/mat, Reiser, Venner | 2 kommentarer

Nå er jeg ferdigpakket og storsett klar til avgang i morgen tidlig!
– Har bytta ut sangene på telefonen, siden jeg er dødslei av jeg hadde fra før. Gleder meg til å sitte meg ned å høre på noe nytt!
– Jeg har vaska klær, og tørka dem i tørketrommelen, siden jeg MÅ ha med meg en tights, ifall det blir varmt å fint mens vi er vekke. Siste maskinen er i tørketrommelen nå.
– Jeg har snakket med Prinsesse Pål Magnus, som jeg savner veldig masse. Og han skal også til Oslo i morgen, så da skal jeg omsider treffe han igjen! Sist var sommeren 2006, og det er ALT for lenge siden..!
– Kjæresten har snakka med en venninne, så hun skal vi også møte. Men det gleder jeg meg ikke til!

Nå skal jeg hive noe pålegg på hornet jeg skal ha med meg på toget i morgen, pusse tenna og finne senga. Jeg er trøtt kjenner jeg, og det kommer til å bli himla tungt å stå opp i morgen :/ Men kan sove på toget heldigvis.
Har også pakka med Donald Kryssordet jeg fikk av mamma til påske, som jeg kan ha som underholdning på toget. HURRA!

Tror forresten det blir LITE blogging på meg fram til Lørdag, siden jeg ikke tror vi blir å ha nett mens vi er vekke, men jeg vet ikke helt enda. Får se :)

Noen andre som skal på Underoath konserten i morgen eller?

Skal prøve å få tatt noen bilder til dere mens jeg er vekke om ikke annet!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du gleder deg ikke til å møte din kjærestes venninne ? :/
    Er vell kansje en bakgrunn der ?

    Du og Terje må ha en SUPER tur og kose dere MASSE ;D
    Gratulerer med ettårsdagen om 12 minutter )

    Ta bilder, have fun ^^

  2. Kos deg på tur!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

